вторник, 31 януари 2017 г.

"Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг"- малка книга с голямо сърце!

Винаги съм пренебрегвала книгите от Фредерик Бакман, просто не ми изглеждаха интересни. Този път обаче когато взех "Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг" нещо в мен трепна. Не знам защо, но усетих тъга. Корицата ме грабна със страшна сила, върнах се много назад, в едни такива спомени, които изникват в съзнанието на човек, когато осъзнае, че е загубил нещо, което никога няма да си върне.
http://hermesbooks.com/vsjaka-sutrin-p-tjat-k-m-doma-stava-vse-po-d-l-g.html

Тази книга е едно послание към нас живите, хората, които крачим безумно всеки един ден, всяка минута към по-добър живот, към по-щастливо бъдеще. А всъщност замисляме ли се, че бъдещото сме ние. Спомените ни са тези, от които се учим. Волните и неволни грешки са начин да се върнем назад, да преодолеем лошото и да си спомняме с добро миналото. Всеки ден е един нов урок за това как да живеем и да оценяваме това, което имаме. Това, което ни отнема животът е начинът да се превърнем в по-силни хора. Начинът да оценяваме важните неща, да вървим редом с тях и да не позволяваме пътят напред да ни погълне.

Много силно послание има Фредерик към нас, много ми хареса стилът и начинът му на писане. С книгата "Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг" той грабна вниманието ми. Позволи ми да погледна по друг начин на неща. Предполагам, че и вие няма да сте се замисляли. Хубаво е да прочетете нещо различно. Едно такова неангажиращо "чуждо" мислене би ви отворило очите в подходящ момент и би ви помогнало да се замислите.

Петя Жилева

Няма коментари:

Публикуване на коментар