петък, 8 април 2016 г.

В„Бърз триумф“ Джули Гаруд набляга на връзката между баща и дъщеря



Макар и последна книга от поредицата Бюканън-Ренард тази книга може да се чете самостоятелно.
В„Бърз триумф“ Джули Гаруд набляга на връзката между баща и дъщеря и как един изоставен от любимата си мъж успява да се съвземе и да отгледа невръстната си дъщеря сам и как успява от обикновен автомонтьор и самотен баща да създаде верига от автосервизи и да отгледа дъщеря си сам.
Андрю е доста важна част от живота на дъщеря си Корделия, той е единственото семейство което има, след неочакваната му смърт Корделия е съсипана и шокирана. Преди да почине Андрю и споделя, че майка й ги е изоставила и никога не ги е потърсила отново.

Този брак беше грешка. Не трябваше да ти позволя да ме убедиш да запазя бебето. И двамата знаехме, че ако не бях бременна, никога нямаше да се омъжа за теб. Да стана съпруга на прост монтьор беше проява на бунт и голяма глупост. Ако семейството ми някога разбере, ще се отрече от мен.
Но повече не мога да търпя. Мразя да съм бедна и колкото и егоистично да ти се струва, вярвам,че заслужавам повече в тоя живот. Знам, че ме обичаш, Андрю, но това не ми е достатъчно.....“

След прочитането на прощалното писмо от майка й Корди решава да я открие и да погледне в очите жената която така безсърдечно е зарязала нея и баща й. За тази цел й помагат най-добрите й приятелки. От тук животът на Корди се преобръща тотално, претърпява инцидент, почти е отвлечена и получава заплахи за живота си. Ако си мислите, че тук няма да има нищо интересно то напълно грешите.






Нели Кънева

Няма коментари:

Публикуване на коментар