четвъртък, 7 юли 2016 г.

Излизат нови тиражи на „Аз преди теб“ и „След теб“ от Джоджо Мойс

Новите тиражи на „Аз преди теб“ и „След теб“
от Джоджо Мойс излизат на 11 юли


След огромния международен успех на „Азпреди теб“ и „След теб“, Джоджо Мойс покори сърцата и на родните читатели, които я изстреляха директно на върха на всички класации. Интересът към двете книги е огромен, в резултат на което и тиражите им бяха изчерпани. За да не караме читателите да чакат, сме предвидили допечатки на „Аз преди теб“ и на „Следтеб“, които ще бъдат в книжарниците на 11 юли. 


Припомняме, че книгата „Аз преди теб“ е световна сензация, преведена на 42 езика и продала над 6 милиона екземпляра. В кината се излъчва и направеният по нея изключително успешен едноименен филм.
Дългоочакваното продължение на „Аз преди теб“ - „След теб“ излезе на български в средата на юни и за по-малко от месец може да се похвали с много добри читателски отзиви и сериозни продажби.

от 11 юли в книжарниците!

Няма коментари:

Публикуване на коментар