петък, 27 февруари 2015 г.

Книгата на Опра "Какво знам със сигурност" е написана от сърце, някак близко, като разговор с добър приятел


Животът е пълен с възхитителни съкровища, трябва само да поспрем, за да им се насладим.


http://hermesbooks.com/kakvo-znam-s-s-sigurnost.htmlЕдин от многото цитати, които ме докоснаха и ме накараха да се замисля. Това е книга за онези – малките неща, които ни се случват всеки ден, но ние някак, забързани в ежедневието си, не виждаме или пропускаме. Книга, която те кара да се спреш и да се огледаш около себе си. Животът наистина е изпълнен с толкова хубави неща, които са тук и сега.

Книга, която не можеш да прочетеш и да сложиш в библиотеката си – тя стои на нощното шкафче: на всяка страница има нещо важно и ценно! Ако тръгнеш да подчертаваш цитати, трябва да подчертаеш цялата книга!

Може би, докато я четете, ще си кажете като мен: „Да! И аз съм така“ или „Как не се бях замислял за това“! Познати неща, но пък според мен точно тях пропускаме в забързания си живот.

Написана от сърце, някак близко, като разговор с добър приятел! Това беше усещането ми, докато я четях. Сякаш съм допусната до най-съкровените мисли на Опра Уинфри. Харесва ми нейната откровеност и искреност. Още повече ме впечатли това, което чета, защото знам, че са личните истории на авторката. Тя, която е преминала през толкова тежки и трудни моменти, днес върви с гордо вдигната глава и не спира да се усмихва, това определено е вдъхновяващо! Щастието ни е личен избор и наша отговорност.


Това, което знам със сигурност, е, че всеки ден ни дава шанс да си поемем дъх, да хвърлим обувките и да се впуснем в танца – да живеем без угризения, изпълнени с толкова радост, веселие и смях, колкото можем да понесем.

Кога за последно се смяхте от сърце? Кога танцувахте без причина? Или се наслаждавахте на една чаша с ароматен чай? Да, наистина кога...

Знам, че това, което ще откриете в процеса на търсене, ще бъде фантастично, защото всъщност ще откриете себе си.


Дарина Къшева

Няма коментари:

Публикуване на коментар